Ім´я: Корольчук Юлія
Email:
Архів автора:
-
ФО бізнес мовлення як засіб вербалізації мовної картини світу людини
Червень 16th, 2011
Стаття присвячена дослідженню ролі бізнес мовлення у веденні ділових відносин. Головна увага зосереджена на вивченні специфіки фразеосемантичного поля бізнес мовлення та його семантичній класифікації. У дослідженні проаналізовані основні комунікативно-експресивні функції ФО та їхня роль у відображенні картини світу англомовного соціуму у мовленні.
Структурні особливості лексики семантичного поля ділового мовленняТравень 26th, 2010
Автор статті розглядає характерні особливості лексики ділового мовлення на основі вивчення структури та властивостей лексико-семантичного поля. Дослідження ділового мовлення полягає у виявленні парадигматичних відношень на рівні лексичних одиниць та мікрополів. Найважливішим внеском у вивченні ділового мовлення в лінгвістиці стала структуризація та категоризація проаналізованих лексичних одиниць в процесі дослідження, головною метою якого став розгляд лексичного поля ділового мовлення не як хаотичного, а як цілісного утворення. Читати далі…
Recent Comments